sobota, 19 listopada 2011

Off fashion

4. i 5. listopada odbył się konkurs Off Fashion w Kielcach, w którym brałam udział. Niecałe trzy tygodnie przed eventem dowiedziałam się o zaakceptowaniu mojego zgłoszenia. Tyle też trwały przygotowania do pokazu. I muszę przyznać, że to niezwykle krótki termin. Wybranie materiałów, zrobienie konstrukcji do kreacji i w końcu samo szycie zabrały niesamowicie dużo czasu, a tym bardziej snu.
Jak sama nazwa wskazuje- Off to konkurs modowy, w którym oczekuje się od uczestników alternatywnego podejścia do projektowania. Dlatego też modele są mało codzienne a bardziej konceptualne. Tegoroczny temat " Afterlife - ciąg dalszy" skierował moje myślenie o kolekcji na nieco mroczne drogi. Moją inspiracją było malarstwo Beksińskiego - niepokojące a nawet przerażające. Jako materiałów użyłam trzech rodzajów skór ekologicznych i szyfonu.


Pics from fashion contest "Off fashion Kielce". Short collection of four elements all designed by M.


PSZ_7575

PSZ_7576

PSZ_7577

PSZ_7578

PSZ_7579

PSZ_7582

PSZ_7584

PSZ_7585

PSZ_7588

All made by M.

2 komentarze: