wtorek, 21 lutego 2012

Ad meliora tempora

Po miesiącach ciężkiej pracy wreszcie się udało i skończyłam swoją kolekcję dyplomową. W życiu nie przypuszczałam, że ogarnięcie całego przedsięwzięcia zajmie mi aż tyle czasu.
Więcej moich projektów i informacji o pokazach na moim facebooku - Małgorzata Salamon.
Parę słów o kolekcji:
uszyta głównie z lnów, bawełny o raz metalicznych lam. Starałam się w niej połączyć inspiracje klasycystycznym wizerunkiem antyku z nowoczesnymi materiałami.
Buty kupiłam tu, posprayowałam i dokleiłam złote i srebrne elementy.
Zdjęcia zostały zrobione przez Katarzynę Ewę Legendź w pracowni rzeźby w krakowskim ASP.


Pics from my diploma collection. More on Facebook fan page- Małgorzata Salamon.

6

5

3

2

4


1

10

7

9

12


11

13

14

15
PICS - Katarzyna Ewa Legendź
All clothes- Małgorzata Salamon
Shoes -
Shop Alike


4 komentarze:

  1. Dawno nie widziałam tak czystej pracowni rzeźby ;))
    Kolekcja fantastyczna! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł. bardzo podobają mi się zdjęcia

    OdpowiedzUsuń