czwartek, 24 lutego 2011

Joy!

We wtorek światło dzienne ujrzał Joy, a w nim sesja z M.
Mimo, że zdjęcia były robione w styczniu to tematyka bardzo wiosenna- kwiatki, kwiatki, kwiatki. Stylizacje przygotowywałam z Szymonem Dużym - stylistą Joy-a. Mimo, iż sama nie wybrałabym takiej tematyki to efekt końcowy jest dość ciekawy. Mnie podoba się najbardziej ostatnie zdjęcie,a co wy myślicie?

P.S. W krakowskiej galerii Bunkier Sztuki odbywa się właśnie wystawa Karola Radziszewskiego - Backstage. Naprawdę polecam, mnóstwo nagich, młodzieńczych ciał. Koncept interesujący a do tego jest zabawnie. Niewiele wystaw robi takie wrażenie jak właśnie ta.

Here are the pics from march edition of Joy magazine with my photoshoot.

DSC_0776

DSC_0788

DSC_0780

DSC_0782

DSC_0785

DSC_0786

12 komentarzy:

  1. Dzisiaj zakupiłam JOY`a jeszcze nie zdążyłam otworzyć, ale już widzę, że będzie na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,2,3,5 - te stylizacje podobają mi się najbardziej, moja droga na zdjęciach wyszłaś świetnie, częściej chciałabym oglądać niebanalne modelki w sesjach zdjęciowych, szczególnie w polskiej prasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja,boska modelka, stylizacje !
    faworytka - z kurteczka 'bejsbolowka'
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam , gratuluję :)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne,naprwdę inspirujące stylizacje!
    marynara z sh extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. M wygląda pięknie, świetne stylizacje, a "mieszanka kwiatowa" strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie wszystkie podobaja. i wogole taka masz modelkowa urode! btw. tanieodzienie reaktywacja niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie wyszłaś na tych zdjęciach, prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjecia, swietne stylizacje!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sesja! Gratulacje :)
    Ostatnie zdjęcie faktycznie ładne ale jest więcej które mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po wirtualne wyróznienie!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń